Sunday, June 12, 2011

LTU Č 2011 Estafetės Varnabūdė

Šilo antra komanda. Aš, Andrius J. ir Artūras A. Likom 21-oje vietoje. Padariau klaidelę ant 2 KP, dėl to atitrūko greitasis traukinys ir liko tik stebėti nugaras, kažkur toli už medžių, tolstančias:) 5 KP silpnai bėgau nežinodamas kur esu, kol "nepagavau" keliuko galo. 10, 11 KP ir toliau jau bėgau ne vienas. Trimakas, Šėgžda T. ir taip iki galo 17 KP atsirado Stulgys M. po to dingo 22 KP vėl atsirado. Link 18-o KP pamačiau Ambrazaitę su skausmu veide. Paklausiau ar nereik pagalbos, čia, tipo, kaip tas prancūzas:) Pagalbos atsisakė.. pakeliui į 23 KP atsirado Petrulis iš nugaros..:) Keistokas man pasirodė 23 KP, nes man kryptis tai netiko...bet bėgau kur visi:) Šiap tai nieko gero aš čia neprabėgau, džiugina tik tai, kad miške pasimetęs beveik nebuvau:)