Sunday, August 21, 2011

Klajuno maratonas 2011 Baltis



Startavau V30 grupėje. 13,8 km. 25 KP. Trasa nesudėtinga. Mastelis 1 : 15 000 i temą, nes LTU čempe V21E mastelis bus būtent toks, tai apsipratau. Nieko stebuklingo šiandien nenuveikiau, bet gerai, tai jog nepadariau nei vienos klaidos, kuri būtų virš minutės. 7-9 Kp kiek lėčiau, nes sunku man skaityt žemėlapį su tokiu masteliu. 17 KP nubėgau belekaip apie 40" praradau. 18 KP "atakavau" lėtai, nes ten taip nelabai man aišku viskas pasirodė. 20 KP užsukau atsigerti, nes variklis stojo. Du kaušus padariau:) Prieš 20 KP pamačiau išbėgantį Latvį. Mačiau ir Petrauską bėgantį į 20 KP, bet aš jau buvau pakeliui į 21-ą. Trasa būtų buvusi ilgesnė būtų jis mane datraukęs 6 min. Bandžiau Latvį vytis, bet 21 KP kažkoks man nepatiko, tai per pelkę neužtikrintai ir dar į paskutinį KP klaidelė, taip ir nedavijau jo 3 min. Mano grupėj antras laikas, dėka to, kad išvengiau grubių klaidų.