Sunday, August 28, 2011

LTU Č ilga Punios Šilas



Metų trasa. Kažkaip galvojau, kad bus sunkiau ir sudėtingiau, bet, tai lengviausia ilga trasa Lietuvos čempionatuose, per paskutinius tris metus, kiek dalyvavau. Man problemų kildavo ten, kur būdavo smulkus reliefas. Su mano regėjimu, sunku skaityti žemėlapį ir klaidelės nutikdavo dėl to.

1 KP rinkausi užtikrintą variantą -apšilimui. 2 KP normaliai. 3 KP jau taip nelabai, prieš pat KP lėtai, atsargiai, nes antros proskynos nefiksavau. 4 KP 40" klaida - bloga kryptis. 5, 6, 7 norma. Ant 7 KP davijau V.Lelkaitį. 8-ą jis paėmė greičiau, į 9-ą atirūko. Čia gal kairinis variantas yra geresnis... 10-ą jis ėmė pro kairę, man taip pasirodė. 10 KP rajone Valdą dar mačiau išbėgantį, bet tai jau buvo paskutinis kartas. 12 KP reikėjo tiesiai, bet pasirinkau užtikrintą variantą. 13 KP klaida KP rajone 30". Trumpi silpnai. Į 14-ą išvis nieko nesuprata, žinojau tik, kad lomoj stovi... 20-am pamačiau, kad Skyrma ir Rimkus jau mane veja, bet jie dar bėgo į 17-ą KP. 24-as KP rajone 30", nes tas objektas prieš KP man pasirodė, kad kalniukas, tai ir bėgau per kalniuką ir už jo jau norėjau imt KP, bet ten jo nebuvo - teko dairytis... 26-as vėl prieš KP nestabiliai - kažkiek pralošiau. Čia jau "ateidinėjo" Rimkus, Šulcas. 27-am pralenkė. 28, 29 paskui juos, Skyrma išbėgant iš 29-o paliko, nes šlaitas man buvo l. status. Dar mačiau jo nugarą tolumoj į 30-ą. Toliau atsargiai. Prieš 33-ią proskynos nefiksavau, tai suglumino - praradau kokia 30". Šėgžda T. atbėgo, kažkodėl tai iš paskutinio KP. Sakė, kad priešpaskutinį praleido ir jau buvo paskutiniam. Jėgos buvo jau išsekę. Labai sunkiai į klaną į KP ir labai sunkiai į finišą.

Tragedijų nepridariau. Jei dar būčiau aplekęs Liūbą su Boga, būtų išvis gerai. Taigi sustartavau - neblogai:)